2022/2023Aktualności

Dnia 12 stycznia dwoma autokarami pojechały do Bochni cztery klasy z naszej szkoły.
Wycieczka do Bochni była pierwszą dla klasy 2 i 3, gdzie spaliśmy. Najpierw zjechaliśmy i po rozpakowaniu, zajęciu łóżek (wszyscy chcieli spać na górze) oraz zjedzeniu kolacji każda klasa ze swoim przewodnikiem poszła zwiedzać kopalnię. Atrakcją była przejażdżka kolejką. Po powrocie mieliśmy dyskotekę, część dzieci grała w piłkę nożną, bawiła się z koleżankami i kolegami. Zmęczeni, ale pełni wrażeń udaliśmy się na wspólną modlitwę i poszliśmy spać. Rano wstawaliśmy dosyć wcześnie, ponieważ trzeba było spakować plecaki i śpiwory, zjeść pyszne śniadanie, przygotowane w kopalni. Następnie wyjechaliśmy winda na powierzchnię i autokarami udaliśmy się do Niepołomic. Tam zwiedzaliśmy zamek. Okazało się, że prócz wspaniałych zbiorów obrazów, były też sale poświęcone zwierzętom z okolic oraz tym egzotycznym. Po intensywnym zwiedzaniu autokarami wróciliśmy do szkoły. Ta wycieczka na długo zostanie w pamięci.

Opracowały i przygotowały uczennice: Karolina Dybiec, Hanna Siemczonek z wychowawczynią