2023/2024Aktualności
Z okazji Dnia Chłopaka udaliśmy się dnia 28.09.2023 r. na całodzienną wycieczkę edukacyjno-integracyjną.
Naszą przygodę rozpoczęliśmy w Wiśniczu odwiedzając Muzeum Pamiątek po Janie Matejce “Koryznówka”. Mogliśmy tam zobaczyć miejsce, w którym Jan Matejko i jego rodzina spędzali wakacje. Obejrzeliśmy też liczne szkice i karykatury, które wyszły spod pędzla mistrza. Z “Koryznówki” udaliśmy się na Zamek w Wiśniczu. Tam bardzo miła pani przewodnik opowiedziała nam historię zamku i pokazała jego piękne komnaty oraz liczne i bardzo ciekawe zakątki. Spotkaliśmy białą damę szukającą pereł i poznaliśmy tajniki akustycznej sali.
Naszą wycieczkę zakończyliśmy w Centrum Aktywnego Wypoczynku BOREK obiadem w postaci kiełbasek upieczonych na ognisku przez każdego uczestnika wycieczki. Po sytym posiłku udało nam się spalić nadmiar energii podczas rozgrywek sportowych. Między innymi biegaliśmy w 3-osobowych spodniach, skakaliśmy grupowo na skakance i przeciągaliśmy linę. Mimo zagorzałej rywalizacji okazało się, że każdy z nas jest zwycięzcą.