Geografia jest przedmiotem, który lubi zaskakiwać. Otóż ostatnio klasa VI na lekcji geografii omawiała wulkanizm i trzęsienia ziemi na Islandii. Uczniowie dowiedzieli się ciekawych informacji na temat wulkanów, miejsc i przyczyn ich powstawania, kiedy wybuchają i co się z nich wydobywa. Zainspirowani zajęciami, chętni uczniowie postanowili zrobić własne “wulkany”. By umocnić zgromadzoną wiedzę, wykonali doświadczenie, w którym uzyskali wybuch wulkanu.

Nasi kreatywni uczniowie postanowili przenieść naukę o wulkanach na zupełnie nowy poziom, tworząc wulkany w formie prawdziwych eksperymentów. Wykonali niesamowite modele wulkanów z różnych materiałów, z dbałością o szczegóły, które uczyniły te symulacje jak najbardziej realistycznymi.

Dzięki takim praktycznym zajęciom nasi uczniowie nie tylko zdobywają wiedzę teoretyczną, ale także rozwijają umiejętności praktyczne i kreatywne myślenie. Jest to doskonały przykład na to, jak nauczanie poprzez doświadczenie może sprawić, że nauka staje się nie tylko poznawaniem faktów, ale również ekscytującą podróżą odkrywania.

Jesteśmy bardzo dumni z naszych uczniów za ich zaangażowanie i pasję w procesie nauki i nie możemy się doczekać kolejnych ekscytujących eksperymentów, które przyniosą nam jeszcze więcej fascynujących odkryć!

Dziękuję za kreatywne podejście do tematu, jesteście niesamowici, a rodzicom dziękuję za wytrwałość! 🙂

Zobaczcie galerię oraz FILMIK 1, FILMIK 2

/Wioleta Micherda – nauczyciel geografii/